1 |
БББ атауы |
7М01501 Математика |
2 |
Дайындық бағыты |
7М015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау |
3 |
Мақсаты |
Жоғары, орта және техникалық білім беру жүйесінде физика пәнінің мұғалімінің кәсіби қызметін тиімді жүзеге асыра алатын, еңбек нарығының, жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыратын, сонымен қатар оларды практикалық қызметте жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, мазмұнды құзыреттіліктер мен дағдыларға ие, бәсекеге қабілетті, құзыретті магистр дәрежесін даярлау үшін нормативтік-құқықтық базаны қамтамасыз ету. |
4 |
Құзыреттіліктер |
НҚ1. Жалпы мәдени құзыреттіліктер: - зерттеудің педагогикалық мәдениетінің философиялық-әдістемелік негіздерін жетілдіру және дамыту қабілеті; - ғылыми ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу, мемлекеттік тілде және қажетті шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және анық құра білу; - өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік мәнін түсіну, кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті орындауға ынтасының жоғары болуы; - әріптестермен қарым-қатынас жасауға, топта жұмыс істеуге, стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді таба білуге және олар үшін жауапкершілікті көтеруге дайын болу; - кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген, бұл ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуға мүмкіндік береді.НҚ2. Ақпараттық құзыреттіліктер:- ақпараттық технологияларды меңгеру, ақпараттың барлық түрімен жұмыс істей білу. - қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу, талдау және таңдау, оны ұйымдастыру, түрлендіру, сақтау және беру мүмкіндігі. - ақпараттық ресурстарды, каталогтарды, жүйелік анықтамалықтарды, файлдық шкафтарды, электрондық деректер қорын өз бетінше құру мүмкіндігі. - оқу үрдісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану.НҚ3. Зерттеу құзыреттіліктері: - жетекші зерттеу әдістерінің мәні мен технологиясын білу қабілеті. - оқу барысында бағдарлау, проблемалау, мақсат қою, жоспарлау, деректерді іздеу және түсіндіру қабілеті. - зерттеу проблемасын анықтау және түсіну, зерттеу мақсатын тұжырымдау және оған жету міндеттерін негіздеу, ғылыми гипотезаларды алға қою қабілеті. - теориялық білімді меңгеру және жаңғырту, ғылыми әдебиеттерді талдау, жалпылау және пайдалану, мәселені шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ұтымды және адекватты зерттеу құралдарын таңдау, өз бетінше зерттеу жүргізу, зерттеу нәтижелерін жобалау, зерттеу мәселесін шешудің дұрыстығын дәлелдеу. - аналитикалық, жоспарлау іс-әрекеті, болжау, модельдеу, эксперимент жүргізу қабілеті, жеке және ұжымдық ғылыми зерттеулерді жүргізу дағдылары және олардың нәтижелерін тәжірибеде пайдалана білу, ақпаратты жаңарту және жаңарту қабілеті.НҚ4. Іргелі математикалық, жаратылыстану және техникалық құзыреттіліктер: - жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдылықтарын кәсіби қызметте пайдалана білу. - математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдана білу. Математикалық терминдерді, белгілерді және белгілерді саналы түрде қолдана білу, әртүрлі сыни жағдайларда математикалық интуицияны көрсете білу. - абстрактілі, логикалық және аналитикалық ойлауды пайдалана білу. логикалық ойлау қабілеті, іргелі математикалық білімді практикада еркін қолдану. - гипотезалар мен теорияларды ұсыну үшін жаратылыстану білімін қолдана білу; жаратылыстану-ғылыми талдау және ақпараттық хабарламаларды, ұсыныстарды, жобаларды бағалау дағдылары мен әдістеріне ие болу; өмір мен өндірістің әртүрлі салаларындағы қазіргі қоғамның мәселелерін шешуде жаратылыстанудың мүмкіндіктері туралы түсінікке ие болу.НҚ5. Пәндік құзыреттіліктер: - оқушылардың физика мен техникаға деген танымдық қызығушылығын дамыту, оларда физиканы оқыту мотивтерін қалыптастыру үшін педагогикалық мәдениеттің философиялық-әдістемелік негіздерін пайдалана білу; - ғылыми-қолданбалы сипаттағы физикалық есептерді шешуге, эксперимент нәтижелерін статистикалық өңдеуге, объектілер мен технологиялық процестердің қасиеттерін математикалық, физикалық және сандық модельдеуге, ғылыми-техникалық құжаттаманы жүргізуге дайын болу; - теориялық физика әдістемесін, радиоэлектроника негіздерін, пәнаралық жобалармен жұмыс істеу кезінде ғылыми талдау жүргізу және әртүрлі құбылыстар мен процестерді болжау үшін математикалық модельдеу әдістерін меңгеру; - техникалық жобалауға, зертханалық және демонстрациялық құралдарды құруға және оқу-әдістемелік мәселелерді шешу үшін физикалық білімдерді пайдалануға дайындық.НҚ6. Кәсіби құзыреттіліктер: - жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясынан алған білімдерін педагогикалық қызметінде қолдана білу- білім берудің заманауи үлгілерін (дәстүрлі, инновациялық және т.б.) пайдалануға және білім беру ұйымындағы оқу-тәрбие процесін жобалауға, оқыту жүйесінің өмір бойы жұмыс істеу мүмкіндігін қамтамасыз етуге дайын болу; - білім беру мақсаттарына, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес келетін, олардың оқу дербестігін, шығармашылық және ізденіс белсенділігін дамытуға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің ақпараттық-коммуникациялық технологияларын енгізу құралдарын әзірлеу қабілеті; - өз кәсіптік саласында инновациялық қызметке дайын болу және таңдау әдістемесін және таңдалған білім беру мазмұнын оқу процесіне енгізу механизмін әзірлеу; - білім беру мекемесіндегі біртұтас оқу-тәрбие процесін ұйымдастыра білу, мақсатқа жету үшін оқыту технологияларын тиімді пайдалана білу және оқушылардың жеке және ұжымдық оқу әрекетін ұйымдастыра білу; - оқушылардың шығармашылық ойлауы мен қабілеттерін қалыптастыру үшін эксперименттік оқыту әдістерін сабақта қолдана білу. - шығармашылық: интуиция, ассоциациялық, руханилық, қиял, жаңалық сезімі, ақыл-ойдың икемділігі мен сыншылдығы, тапқырлық, таныс емес нәрсені көре білу, талдау, синтездеу және біріктіру қабілеті, емес нәрсені қою және шешу қабілеті -стандартты тапсырмалар, жаңалыққа, жарқындыққа ұмтылу.НҚ7. Бағдарлама құзыреттіліктері: - физикадан сабақтарды жоспарлаудың өзіндік әдістері. - физикадан пәндік сабақтардың барлық түрлерін жоспарлау, дамыту, жүргізу қабілеті. - физикадан оқу және ғылыми-зерттеу жұмысы саласында сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізудің өзіндік әдістемесі. - нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби іс-әрекетте теориялық білімді қолданудың пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдері, іскерліктері мен дағдылары жүйесіне ие болу. - мұғалімнің кәсіби міндетін, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижесіне жауапкершілігін білу. - заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу.НҚ8. Құзыреттерді дамыту: - қазіргі заманғы физика, әдістеме, дидактика саласындағы білімдері болуы, жоғары кәсіби педагогтардың тәжірибесін зерделеу, жалпылау, тарату және қолдану, педагогикалық және ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ынтасының жоғары болуы, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі тануға ұмтылу; - табиғаттың, қоғамның, ойлаудың даму заңдылықтарын білу және осы білімді кәсіби қызметте қолдана білу; әлеуметтік маңызы бар құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдап, бағалай білу; сапалық және сандық талдаудың, жобалау мен модельдеудің, теориялық және эксперименттік зерттеулердің негізгі әдістеріне ие болу. - күнделікті кәсіптік қызметке және докторантурада білім алуды жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдету.НҚ9. Жеке құзыреттер: - жеке тұлғаның өзінің даму мүмкіндіктерін, кәсіптегі, қоғамдық өмірдегі талаптары мен шектеулерін анықтау, түсіну және бағалау қабілеті; өз дарындарын көрсету, өмірлік жоспарларын дамыту, физикалық, рухани және интеллектуалдық өзін-өзі дамыту, эмоционалдық өзін-өзі реттеу және өзін-өзі қолдау жолдарын меңгеру. - өз жұмысының нәтижелерін жақсартуға, өзінің жеке қасиеттерін және кәсіби-психологиялық әлеуетін пайдалану арқылы еңбек тиімділігін арттыруға дайындығы мен қабілеттілігі, өзі туралы адекватты идеялардың болуы, олардың қасиеттері, қажеттіліктері, мақсаттары, мотивтері, құндылық бағдарлары. - зерттеу әдістемесі саласында құзыретті болуы; жоғары оқу орындарында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында.НҚ10. Технологиялық құзыреттер: - іргелі қолдану, заманауи тәсілдер арқылы өзіндік педагогикалық технологияларды құру және қолдану, сондай-ақ олардың талдауы мен зерттеулерін жүргізу қабілеті. - негізгі ғылымның әртүрлі салаларындағы зертханалық жұмыстарды, тәжірибелерді, орындау барысында алынған эксперименттік мәліметтерді өз бетінше бағалау, интерпретациялау және синтездеу және оларды тиісті теориямен байланыстыра алу қабілеті.- психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, алынған нәтижелерді түсіндіру; диагностикалық нәтижелердің «әлсіз» нүктелерін түзету және әсер ету схемаларын жоспарлау және жүзеге асыру, адекватты өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға ұмтылу.- зерттеу мәселесін сауатты тұжырымдай білу, зерттеу жүргізу, экспериментті құру кезінде төтенше жағдайларға дайын болу, қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқауларды нақты білу және орындау, нәтижелерді ескере отырып, ғылыми негізделген шешімдер қабылдай білу педагогикалық эксперимент жүргізу, алынған нәтижелер бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды нақты тұжырымдау. - мамандандырылған мектептерде және мектептен тыс жұмыс ұйымдарында оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын таңдау, бейімдеу және түрлендіру мүмкіндігі |
5 |
Оқыту тілі |
Қазақша,орысша |
6 |
Берілетін академиялық дәреже |
Ғылыми-педагогикалық дайындық бойынша білім беру ғылымдарының магистрі |
7 |
Оқыту нәтижелері |
ОН1. ЖОББ-де отандық және шетелдік тәжірибеге негізделген жаңа теориялардың модельдерін, әдістерін; жаңа оқыту технологияларын енгізу, физика пәнін оқытудың инновациялық әдіснамалық әдіс тәсілдерін, технологияларын әзірлеу және оларды енгізуде жаңартылған білім мазмұнының ЖМББС және әдіснамасын қолданады. ОН2. Педагогикалық эксперименттерді ұйымдастырады: жоспарлау, оның жеке кезеңдерін әзірлеу және жүзеге асыру; нәтижелерді өңдеу және сыни бағалау; оқу үрдісінде дамыту; ОН3. Ғылыми жарияланымдарды, баяндамаларды, патенттер мен есептерді өңдейді, семинарлар, конференцияларды өткізеді, ғылыми - зерттеу жобаларын әзірлейді, академиялық жазу әдістерін, қолданбалы есептерді шешуде сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолдана алады; ОН4. Жаңа технологияларды қолдана отырып ғылыми және білім беру ақпараттарымен жұмыс істейді, оқу-әдістемелік құжаттарды дайындайды; жалпы білім беру ұйымдарында, орта кәсіптік және жоғары білім беру ұйымдарында оқу үрдісін жобалау мен жүзеге асыруда педагогикалық қызметті, қашықтықтан оқытудың технологиясын оқу үрдісінде қолданады; ОН5. Педагогика, психология және қолданбалы физиканың өзекті мәселелері бойынша білім мен дағдыларға негізделген оқытудың барлық түрлерін құрастырады; ОН6. Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толығымен ескере отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында топты басқарады, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады; ОН7. Түрлі деңгейде меңгерген (ауызша және жазбаша) шетел тілі өзінің кәсіби қызметінде пәндік сабақтарын өткізуге, ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс жасауға және кәсіби қызмет саласындағы халықаралық ынтымақтастыққа қатысуға мүмкіндік береді; ОН8. Физикалық мәліметтерді математикалық өңдеулер жасай отырып эксперименттік жұмыстарды жүргізе біледі; ОН9. Заманауи ақпараттық технологияларды меңгере отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізе біледі;ОН10.Математикалық аппаратты қолдана отырып физикалық есептердің шешілуіне талдаулар жасайды. |
8 |
Аккредиттеу |
24.05.2019 ж-23.05.2025ж |
9 |
Рейтинг |
- |