1 |
БББ атауы |
6В01536 Физика `(Р) |
2 |
Дайындық бағыты |
B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдерді дайындау |
3 |
Мақсаты |
Орта мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде жоғары ғылыми-практикалық деңгейде мәселелерді шығармашылық және кәсіби тұрғыда шеше алатын, қазіргі заманғы педагогика саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті меңгерген жоғары кәсіби бәсекеге қабілетті физика мұғалімдерін даярлау. |
4 |
Құзыреттіліктер |
НҚ1. Жалпы білім беру құзыреттілігі: - азаматтық ұстанымын қалыптастыру және патриотизмді дамыту, саяси, әлеуметтік және экономикалық процестерді бағдарлау мақсатында Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, оның қазіргі әлемдегі орны мен рөлін талдау. - пәндік, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және әлеуметтік-гуманитарлық білімдер, іскерліктер мен дағдылар жүйесін меңгеру, олардың одан әрі кәсіби дамуын жүзеге асыру мүмкіндігі; - қызметтің әртүрлі салаларындағы негізгі құқықтық білім, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты өңдеу және талдау қабілеті. НҚ2. Негізгі ақпараттық-физикалық құзыреттілік: - негізгі физикалық ұғымдар мен ұғымдарды білу және түсіну; -ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, өз бетінше іздеу, қажетті ақпаратты таңдау, құрылымдау, ұйымдастыру, ұсыну және беру мүмкіндігі; - физика ғылымының дамуындағы және оқушылардың физиканы түсінуіндегі математикалық аппараттың рөлін түсіну; НҚ 3. Қазіргі заманғы инновациялар саласындағы құзыреттілік: - білім беру инновациялары, білім беру инновациялары саласындағы өнімді қызмет, инновациялық білім беру қызметін жүзеге асыру қабілеті саласындағы құзыреттіліктерге ие болу; - педагогикалық инновациялар, педагогикалық технологиялар саласындағы білімдерді меңгеру, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, таңдау және қолдану дағдылары мен дағдылары, жаңашылдыққа қабілетті болуы; - педагогикалық менеджмент саласындағы білімге, педагогикалық бақылауды жүзеге асыруға, өзін-өзі бақылауға, әділдік пен объективтілікке ұмтылу дағдылары мен дағдыларын меңгеру; - жаңа білім беру технологияларын, зертханаларды, баспа басылымдарын, бейне, мультимедиялық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, интернетті кәсіби қызметте қолдана білу; - математикалық, ақпараттық, коммуникативтік, құзыреттіліктерді, есептер құрастыру және шешу құзыреттілігін қалыптастыруда жобалық іс-әрекет технологиясын қолдану НҚ 4. АКТ саласындағы құзыреттілік: - негізгі іздеу жүйелері және интернетте ақпаратты іздеудің, таңдаудың жалпы ережелері туралы білім мен дағды; ақпаратты бағалау және таңдау критерийлері туралы; синхронды және асинхронды интернет байланыс құралдары туралы; оқыту үшін қолданылатын веб-технологиялар туралы; кәсіби қызметке дайындыққа ықпал ететін ақпараттық-анықтамалық материалдар туралы; студенттердің үлгерімін бақылау мен өзін-өзі бақылауға арналған онлайн-тесттердің негізгі түрлері мен интернет қызметтері туралы. НҚ5. Әлеуметтік-этикалық және құқықтық құзыреттілік: - өзіндік этикалық және мінез-құлықтың құқықтық стандарттары нормаларын меңгеру; - іскерлік этика нормаларын сақтауға, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін білуге; - демократия, әділдік, адалдық принциптерін білу; оқушының жеке басын, оның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеу;оқу процесін ұйымдастыру бойынша нормативтік құқықтық актілерді білу. - observes ethical and legal norms in the system of inclusive education. НҚ 6. Мемлекеттік, орыс және шет тілдері саласындағы құзыреттілік: - тұлға, тіл және қарым-қатынас құндылықтарын түсіну. НҚ 7. Экономикалық және ұйымдастырушылық және басқарушылық құзыреттер: - өз қызметін ұйымдастыруға, кәсіби міндеттерді орындаудың стандартты әдістері мен әдістерін таңдауға, олардың тиімділігі мен сапасын бағалауға, белгісіздік пен тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгеруге; - әлеуметтік, педагогикалық жүйелер (жүйелі тәсіл, педагогикадағы жүйелілік принципі) саласындағы білімдерді меңгеру, белсенді психологиялық-педагогикалық білімді іздеу, ресімдеу, құрылымдау және жүйелеу дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, жүйелі ойлауға және педагогикалық білімді тұтас қабылдауға қабілетті болуы; НҚ 8. Жеке құзыреттер: - демократиялық, әділдік, адалдық қағидаттарын білу; білім алушының жеке басын, оның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеу; жеке тұлғаның, тілдің және коммуникацияның құндылықтарын түсіну; - жаңартылған бағдарлама бойынша білім беру мекемелері мен ұйымдарында физика мен информатиканы оқыту дағдыларына ие болу және педагогикалық қызмет үшін қажетті ғылыми-әдістемелік білімге ие болу; - ынтымақтастық дағдыларын, жанжалдарды шешу қабілеттерін қолдану; - өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапты болуға дайын болу; - нақты мақсаттарға жету үшін пайымдаулар мен шешімдер қабылдау; НҚ 9. Арнайы (пәндік) құзыреттер: - оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері мен ерекшеліктерін білу; - жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында жалпы білім беретін мектеп оқушыларына физиканы ағылшын тілінде оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын меңгеру; - «Физика» пәндерінің тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, олардың жалпы ғылымдар мен құндылықтар жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын білу; - физика негіздері, бағдарламалау, қолданбалы математика және ақпараттық технологиялар туралы білім жүйесіне ие болу. НҚ10. Кәсіби саладағы құзыреттілік: - физиканың теориялық және практикалық негіздері туралы білімдерін ағылшын тілінде оқу процесінде қолдану; - студенттердің пәндік іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістемесін, физика пәніне деген қызығушылықты тудыру әдістерін, физика саласындағы білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білу; - әр түрлі педагогикалық технологияларды қолдану, студенттердің өз бетінше білім алуына және кәсіби бағдарлануына қолайлы жағдай жасау. |
5 |
Оқыту тілі |
Қазақша, орысша |
6 |
Берілетін академиялық дәреже |
6В01536 Физика (P) білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры |
7 |
Оқыту нәтижелері |
ОН 1 Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдана отырып педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым - қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану; OН 2.Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою; OН 3. Әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, физиканың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және физиканы оқытуды және өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану; OН 4. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау; OН 5. Физика ғылымдарын түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық мәні бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, физиканың жаһандық және жергілікті проблемаларын шешу үшін басқа ғылым салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу; OН 6. Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттілігі мен өркениеті нысандарының эволюциясын тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңызын түсіну;; OН 7. Физика саласында мықты академиялық және практикалық білімді көрсету, ғылыми таным нысандары мен әдістерімен, қоршаған әлемді игерудің әртүрлі тәсілдері мен операция жасау, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсіну; OН 8. Отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, қазіргі заманғы аспап жасау және ақпараттық технологиялар көмегімен эксперименттік және (немесе) теориялық физикалық зерттеулердің таңдапалынған саласында ғылыми зерттеулер жүргізу; OН 9. Физикалық зерттеулердің өздері таңдаған саласында физикалық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдану, негізгі математикалық ұғымдар мен операцияларды қолдануға және оларды физикалық есептерді шешу кезінде қолдану, эксперименттік және теориялық физика саласында талдамалық және технологиялық шешімдерді енгізу; OН 10. STEM оқыту элементтерімен біріктірілген сабақтар өткізу, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқыту технологиясын CLIL пайдалану; OН 11. Пән аралық топтарда жұмыс істеу, әлеуметтік проблемаларды шешу кезінде ғылыми білімді қолдану дағдыларын меңгеру; OН 12. Мектептегі физика курсын дамытудың ғылыми принциптері мен логикасын түсіну, әртүрлі оқыту технологияларын олардың әртүрлілігінде және орнына қолдану.
|
8 |
Аккредиттеу |
- |
9 |
Рейтинг |
- |