6В01513 Физика (Английский)

1

БББ атауы

6В01513 Физика (Английский)

2

Дайындық бағыты

B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдерді дайындау

3

Мақсаты

Ағылшын тілінде физика пәнінің мұғалімі болып жұмыс істеуге үйретілген, осы салада жүйеленген білімді қалыптастыруда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті қазіргі заманғы мамандарды даярлау; педагогикалық процесті қазіргі ғылыми деңгейде ұйымдастыру; мектеп курсын инновациялық әдістерді қолдана отырып оқыту; студенттің  жан-жақты дамыған жеке тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру.     

4

Құзыреттіліктер

НҚ 1. Жалпы білім беру құзыреттілігі:

- азаматтық ұстанымын қалыптастыру және патриотизмді дамыту, саяси, әлеуметтік және экономикалық процестерді бағдарлау мақсатында Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, оның қазіргі әлемдегі орны мен рөлін талдау.

- пәндік, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және әлеуметтік-гуманитарлық білімдер, іскерліктер мен дағдылар жүйесін меңгеру, олардың одан әрі кәсіби дамуын жүзеге асыру мүмкіндігі;

- қызметтің әртүрлі салаларындағы негізгі құқықтық білім, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты өңдеу және талдау қабілеті.

НҚ 2. Негізгі ақпараттық-физикалық құзыреттілік:

- негізгі физикалық ұғымдар мен ұғымдарды білу және түсіну;

- ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, өз бетінше іздеу, қажетті ақпаратты таңдау, құрылымдау, ұйымдастыру, ұсыну және беру мүмкіндігі;

- физика ғылымының дамуындағы және оқушылардың физиканы түсінуіндегі математикалық аппараттың рөлін түсіну;

- қызметтің әртүрлі салаларында негізгі информатика бағдарламаларын қолдану.

НҚ 3. Қазіргі заманғы инновациялар саласындағы құзыреттілік:

-білім беру инновациялары, білім беру инновациялары саласындағы өнімді қызмет, инновациялық білім беру қызметін жүзеге асыру қабілеті саласындағы құзыреттіліктерге ие болу;

- педагогикалық инновациялар, педагогикалық технологиялар саласындағы білімдерді меңгеру, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, таңдау және қолдану дағдылары мен дағдылары, жаңашылдыққа қабілетті болуы;

- педагогикалық менеджмент саласындағы білімге, педагогикалық бақылауды жүзеге асыруға, өзін-өзі бақылауға, әділдік пен объективтілікке ұмтылу дағдылары мен дағдыларын меңгеру;

- жаңа білім беру технологияларын, зертханаларды, баспа басылымдарын, бейне, мультимедиялық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, интернетті кәсіби қызметте қолдана білу;

- математикалық, ақпараттық, коммуникативтік, құзыреттіліктерді, есептер құрастыру және шешу құзыреттілігін қалыптастыруда жобалық іс-әрекет технологиясын қолдану.

НҚ 4. АКТ саласындағы құзыреттілік:

- негізгі іздеу жүйелері және интернетте ақпаратты  іздеудің, таңдаудың жалпы ережелері туралы білім мен дағды; ақпаратты бағалау және таңдау критерийлері туралы; синхронды және асинхронды интернет байланыс құралдары туралы; оқыту үшін қолданылатын веб-технологиялар туралы; кәсіби қызметке дайындыққа ықпал ететін ақпараттық-анықтамалық материалдар туралы; студенттердің үлгерімін бақылау мен өзін-өзі бақылауға арналған онлайн-тесттердің негізгі түрлері мен интернет қызметтері туралы.

НҚ 5. Әлеуметтік-этикалық және құқықтық құзыреттілік:

- өзіндік этикалық және мінез-құлықтыңқұқықтық стандарттары нормаларын меңгеру;

      -  іскерлік этика нормаларын сақтауға, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін білуге;

- демократия, әділдік, адалдық принциптерін білу; оқушының жеке басын, оның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеу; оқу процесін ұйымдастыру бойынша нормативтік құқықтық актілерді білу.

-инклюзивті білім беру жүйесінде этикалық және құқықтық нормаларды сақтайды.

НҚ 6. Мемлекеттік, орыс және шет тілдері саласындағы құзыреттілік:

- қарым-қатынас, талқылау, тыңдау, басқалармен жұмыс істеу, мәселелерді шешу дағдыларына ие болу;

- тұлға, тіл және қарым-қатынас құндылықтарын түсіну.

НҚ 7. Экономикалық және ұйымдастырушылық және басқарушылық құзыреттер:

 - өз қызметін ұйымдастыруға, кәсіби міндеттерді орындаудың стандартты әдістері мен әдістерін таңдауға, олардың тиімділігі мен сапасын бағалауға, белгісіздік пен тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгеруге;

- әлеуметтік, педагогикалық жүйелер (жүйелі тәсіл, педагогикадағы жүйелілік принципі) саласындағы білімдерді меңгеру, белсенді психологиялық-педагогикалық білімді іздеу, ресімдеу, құрылымдау және жүйелеу дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, жүйелі ойлауға және педагогикалық білімді тұтас қабылдауға қабілетті болуы;

НҚ 8. Жеке құзыреттер:

- демократия, әділдік, адалдық принциптерін білу; оқушының жеке басын, оның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеу; тұлға, тіл және қарым-қатынас құндылықтарын түсіну;

- жаңартылған бағдарлама бойынша білім беру ұйымдары мен ұйымдарында математика мен информатиканы оқыту дағдыларының болуы және педагогикалық қызметке қажетті ғылыми-әдістемелік білімнің болуы;

-ынтымақтастық дағдыларын, жанжалдарды шешу қабілетін қолдану;

-өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті алуға дайын болу;

     -  нақты мақсаттарға жету үшін пайымдаулар мен шешімдер қабылдау;

НҚ 9. Арнайы (пәндік) құзыреттер:

- оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері мен ерекшеліктерін білу;

- жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында жалпы білім беретін мектеп оқушыларына физика (Ағылшын ) оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын меңгеру;

- «Физика (Ағылшын )» пәндерінің тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, олардың жалпы ғылымдар мен құндылықтар жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын білу;

- Физика (Ағылшын ), бағдарламалау, қолданбалы математика және ақпараттық технологиялар туралы білім жүйесіне ие болу.
НҚ 10. Кәсіби саладағы құзыреттілік:

- физиканың теориялық және практикалық негіздері туралы білімдерін ағылшын тілінде оқу процесінде қолдану;

- студенттердің пәндік іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістемесін, физика пәніне деген қызығушылықты тудыру әдістерін, физика саласындағы білімін ағылшын тілінде күнделікті өмірде пайдалана білу;

- әр түрлі педагогикалық технологияларды қолдану, студенттердің өз бетінше білім алуына және кәсіби бағдарлануына қолайлы жағдай жасау.

5

Оқыту тілі

Қазақша,орысша,  ағылшынша

6

Берілетін академиялық дәреже

6В01513 « Физика (Ағылшын )» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры

7

Оқыту нәтижелері

ОН 1. Кәсіби қызметінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде сөйлейді;

ОН 2. Қазіргі ақпараттық технологияны қолдана отырып, ақпаратты талдайды;

ОН 3. Адам құқықтары саласындағы (халықаралық-құқықтық актілер, Қазақстан Республикасының білім беру және баланың денсаулығы саласындағы заңнамасы), адамдарға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасты реттейтін этикалық және құқықтық нормаларға білімдерін қолданады, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады;

ОН 4. Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, формалары мен технологияларын, инклюзивті білім берудің құндылықтары мен негіздерін, қашықтықтан оқытудың технологиясын оқу үрдісінде қолданады;

ОН 5.Оқушылардың пәндік дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру әдістерін, ағылшын тілінде физикаға қызығушылықты қалыптастыру әдістерін тұжырымдайды;

ОН 6. Оқытудың мазмұнын жаңарту жағдайында білім мен құзіреттілікке негізделген тәсілдер мен әдістерді қолданады;

ОН 7.Физикалық есептерді шешуде математикалық білімдері мен шешудің әртүрлі әдістерін, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін, қолданбалы есептерді шешуде сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолданады;

ОН 8. Физикалық оқу эксперименттерінің мәліметтеріне (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік)  математикалық өңдеулерді жасап ұйымдастырады;

ОН 9. Оқу процесінің барлық субъектілерінің (өздері, студенттер, ата-аналар) қызметіне талдау жасайды, әріптестерімен бірлесе отырып физика пәнін  ағылшын тілдерінде зертханалық сабақтарда оқыту процесін жақсарту бойынша жұмыс жасайды;

ОН 10. Заманауи құралдарды қолдана отырып бағдарламалар жасайды;

ОН 11. Кәсіби қызметте және әртүрлі әлеуметтік-мәдени салаларда заманауи қарым-қатынас процесінде тілдерді қолданудың практикалық дағдыларын қолданады;

8

Аккредиттеу

-

9

Рейтинг

-