7M01535 Информатика

1

БББ атауы

7M01535 Информатика

2

Дайындық бағыты

7М015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау

 

3

Мақсаты

Қазіргі заманғы еңбек нарығының талаптарына сәйкес теориялық және практикалық информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласында кәсіби инновациялық-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін сапалы жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті бәсекеге қабілетті магистрлерді даярлау.

 

4

Құзыреттіліктер

- ақпараттық технологияларды меңгеру, ақпараттың барлық түрімен жұмыс істей білу.

- қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу, талдау және таңдау, оны ұйымдастыру, түрлендіру, сақтау және беру мүмкіндігі.

 - коммуникациялық дағдылар мен кәсіби қызмет саласындағы бірлескен өзара әрекеттестік және интернет-қоғамдастықтың тұлғалық өсуі

- ақпараттық ресурстарды, каталогтарды, жүйеленген анықтамалықтарды, файлдық шкафтарды, электрондық деректер қорын өз бетінше құру мүмкіндігі;

- білім алушылардың үлгерімін бақылау және өзін-өзі бақылау үшін оқу процесінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, соның ішінде қашықтықтан оқытудың қызметтері мен технологияларын пайдалану.

- оқушылардың танымдық қызығушылығын және информатика мен АКТ оқуға деген ынтасын дамыту үшін педагогикалық мәдениеттің философиялық-әдістемелік негіздерін пайдалана білу;

- зерттеу және қолданбалы сипаттағы мәселелерді, эксперимент нәтижелерін статистикалық өңдеу міндеттерін шешуге, объектілер мен технологиялық процестердің қасиеттерін математикалық және компьютерлік модельдеуге, ғылыми-техникалық құжаттаманы жүргізуге дайын болу;

- информатика және АКТ саласындағы білімді ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана білу, пәнаралық жобалармен жұмыс істеу кезінде ғылыми талдаулар жүргізу және әртүрлі құбылыстар мен процестерді болжау;

- информатиканың теориялық және практикалық негіздері мен технологияларын информатиканы оқыту үшін пайдалануға дайын болу; әдістерін, тәсілдерін, педагогикалық технологияларын, кәсіби және күнделікті өмірде компьютер және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу.

- жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясынан алған білімдерін өзінің педагогикалық іс-әрекетінде қолдана білу

- информатиканың теориялық және практикалық негіздерін және информатиканы оқыту технологияларын, оқушылардың пәндік іскерліктері мен дағдыларын дамыту әдістерін, информатика мен АКТ-ға қызығушылықты тудыру әдістерін, әртүрлі педагогикалық технологияларды, мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін білу.

- мектеп оқушыларының пәндік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, информатика және АКТ саласындағы ең озық білімді пайдалана отырып, информатикаға қызығушылықты тудыру әдістерін қолдана білу.

- білім берудің заманауи үлгілерін (дәстүрлі, инновациялық және т.б.) пайдалануға және білім беру мекемесіндегі оқу үдерісін жобалауға, оқыту жүйесінің өмір бойы жұмыс істеу мүмкіндігін қамтамасыз етуге дайын болу;

- білім беру мақсаттарына, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес келетін, олардың оқу дербестігін, шығармашылық және ізденіс белсенділігін дамытуға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің ақпараттық-коммуникациялық технологияларын енгізу құралдарын әзірлеу қабілеті;

- өз кәсіптік саласында инновациялық қызметке дайын болу және таңдау әдістемесі мен білім берудің таңдалған мазмұнын оқу процесіне енгізу механизмін әзірлеу;

- оқу орнында біртұтас оқу-тәрбие процесін ұйымдастыра білу, мақсатқа жету үшін оқыту технологиясын тиімді пайдалана білу; оқушылардың жеке және ұжымдық оқу әрекетін ұйымдастыруға;

- информатика саласындағы білімді ғылыми жобаларда қолдану, заманауи ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды өзінің педагогикалық қызметінде, соның ішінде соңғы компьютерлік технологияларды жобалау, әзірлеу және енгізуде қолдана білу;

- бағдарламалар мен қосымшаларды, веб-сайттарды, компьютерлік оқыту бағдарламаларын, электрондық оқыту құралдарын, цифрлық ресурстарды, мобильді қосымшаларды, бейнероликтерді, интерактивті жобаларды әзірлеу, жүргізу және қолдану және оларды кәсіби қызметте пайдалану мүмкіндігі;

- жергілікті желілерді жобалау және қолдау, ақпараттық жүйелерді жобалау және дамыту мүмкіндігі.

- информатика және АКТ сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу әдістерін меңгеру.

- информатика және АКТ бойынша базалық және элективті курстардың оқу бағдарламаларын жоспарлау, әзірлеу және енгізу үшін информатиканы оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгеру;

- оқушылардың информатикаға, жалпы оқу-тәрбие жұмысына және студенттердің кәсіптік бағдарлау жұмыстарына ғылыми-зерттеу қызығушылығын қалыптастыру үшін информатика және АКТ пәнінен сыныптан тыс жұмыстың формалары мен әдістерін таңдап, қолдана білу;

- нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби іс-әрекетте теориялық білімді қолданудың пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер, іскерліктер мен дағдылар жүйесін меңгеру.

- мұғалімнің кәсіби борышын жүзеге асыру қабілеті, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелеріне жауапкершілік.

- заманауи информатика және АКТ саласындағы білімдерді меңгеру, жоғары кәсіби педагогтардың тәжірибесін зерделеу, жалпылау, тарату және қолдану, педагогикалық және ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ынтасының жоғары болуы, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі тануға ұмтылу; .

- табиғаттың, қоғамның, ойлаудың даму заңдылықтарын білу және осы білімді кәсіби қызметте қолдана білу; әлеуметтік маңызы бар құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдау және бағалау қабілеті; сапалық және сандық талдаудың, жобалау мен модельдеудің, теориялық және эксперименттік зерттеулердің негізгі әдістерін меңгеру.

- күнделікті кәсіптік қызметке және докторантурада білім алуды жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдету.

- адамның өзінің даму бағытын, физикалық, рухани және интеллектуалдық өзін-өзі дамыту жолын, эмоционалдық өзін-өзі реттеу және өзін-өзі қамтамасыз ету, кәсіптегі, қоғамдық өмірдегі талаптар мен шектеулерді түсіну қабілеті.

- өз жұмысының нәтижесін жақсартуға дайындығы мен қабілеті, өзінің жеке және тұлғалық ерекшеліктері мен кәсіби-психологиялық әлеуетін пайдалану арқылы еңбек тиімділігін арттыру, өзін объективті бағалай білу.

- ғылыми зерттеу әдістемесі саласында құзыретті болу мүмкіндігі; жоғары оқу орындарында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында.

- іргелі қолдану, заманауи тәсілдер арқылы өзіндік педагогикалық технологияларды құру және қолдану, сондай-ақ олардың талдауы мен зерттеулерін жүргізу қабілеті.

- психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, алынған нәтижелерді түсіндіру; диагностикалық нәтижелердің «әлсіз» нүктелерін түзету және әсер ету схемаларын жоспарлау және жүзеге асыру, адекватты өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға ұмтылу.

- зерттеу мәселесін сауатты тұжырымдау, зерттеу жүргізу, экспериментті құру кезінде төтенше жағдайлардың туындауына дайын болу, қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқауларды нақты білу және орындау, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау қабілеті. педагогикалық эксперимент нәтижелерін есепке алу, алынған нәтижелер бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды нақты тұжырымдау

- білім беру қызметінен тыс мамандандырылған мектептер мен ұйымдарда оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын таңдау, бейімдеу және түрлендіру мүмкіндігі.

 

5

Оқыту тілі

қазақша

6

Берілетін академиялық дәреже

Ғылыми және педагогикалық даярлықтағы педагогика ғылымдарының магистрі

Бейіндік даярлық  кезінде білім магистрі

 

7

Оқыту нәтижелері

Информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласында ең жаңа отандық және шетелдік тәжірибе негізінде орта, техникалық және жоғары білім беру жүйесінде ең озық  білімдер қолданады;

Педагогикалық тәжірибені  жүзеге асырады: оның жекелеген кезеңдерін жоспарлау, әзірлеу және өткізу; нәтижелерді өңдеу және критикалық бағалау; оқу үдерісіне енгізу;

Ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлейді; ғылыми жарияланымдарды, есептерді, патенттер мен баяндамаларды ресімдейді, сыни ойлау, академиялық жазу дағдыларын пайдалана отырып семинарлар, конференциялар және зерттеулер өткізеді;

Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми және оқу ақпаратын талдайды; оқу-әдістемелік құжаттаманы дайындауды жүзеге асырады;

Педагогика, психология және пәнаралық көзқарас негізінде информатика және АКТ бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін модельдейді; информатика және АКТ оқытудың инновациялық әдістемелік тәсілдерін, әдістері мен технологияларын әзірлейді; оқыту үдерісінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдаланады;

Кәсіби салада басқару шешімдерін қабылдайды, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдайдай отырып ұжымды басқаруды жүзеге асыра алады;

Шет тілін пәндік сабақтардың барлық түрлерін өткізуге, ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін деңгейде ауызша және жазбаша түрде қолданады, шет тілін коммуникацияның әртүрлі салаларында: тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте қолдана алады;

Информатика және АКТ саласындағы міндеттерді тұжырымдайды, әртүрлі бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, нақты есептерді шешу алгоритмдерін әзірлейді, қауіпсіздікке төнетін қатерлердің көздері мен түрлерін талдайды; деректер қорлары мен ақпараттық жүйелерді жобалайды және әзірлейді;

Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық қызметті жүзеге асырады;

Жалпы білім беру ұйымдарында, орта кәсіптік және жоғары білім беру ұйымдарында білім беру үдерісін жобалау және іске асыру бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асырады;

Өзінің интеллектуалдық, кәсіби және мәдени деңгейін бағалайды, жетілдіреді және дамытады, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады, өзінің кәсіби қызметінің нәтижелеріне жауапты болады;

 

8

Аккредиттеу

-

9

Рейтинг

-